Goedemiddag!

Aantal Laravel Developers 0 - 10

Introductie

Goedemiddag! Logo

Goedemiddag! werkt sinds 2014 met veel enthousiasme met het Laravel Framework. Ons bureau bouwt en beheert webapplicaties voor een breed scala aan opdrachtgevers, van ZZP’ers tot een aantal grote multinationals en van vastgoedbeheerders tot internationale DJ’s.

Een goede en langdurige klantrelatie is belangrijk voor ons. Om dat te bereiken, willen we graag de beste webapplicaties voor onze opdrachtgevers realiseren. Bij onze projecten zijn wij nauw betrokken bij alle fases van het ontwikkelproces, van design tot beheer en onderhoud. Ook met het koppelen van externe platformen en applicaties (bijvoorbeeld voor betalingen, gegevensuitwisseling of workflow) hebben wij uitgebreide ervaring. Op https://www.laravel.it vertellen we meer over ons bedrijf en kan je meer lezen over een aantal eerder gebouwde applicaties.

Goedemiddag! kan ook ingeschakeld worden voor het overnemen van het beheer en de doorontwikkeling van bestaande Laravel applicaties. Ook hier hebben wij ruimschoots ervaring mee!