PXL.Widgets

Aantal Laravel Developers 10-25

Introductie

PXL.Widgets Logo

PXL.Widgets. In 15 jaar uitgegroeid tot een succesvol Haarlems digital agency. Een digital agency waar we met online creaties grenzen overbruggen en ongebaande paden betreden. Waar we het verschil willen en durven maken. En waar we niet alleen streven naar ons succes, maar juist ook naar het jouwe.

Bij PXL.Widgets vertalen we de wensen van opdrachtgevers naar een werkbaar concept. We luisteren naar je, grijpen de kern en verrassen je. We zijn niet bang tegen de stroom in te gaan. Door een disruptief blikveld te bieden, laten we zien hoe tegenwicht als inspiratiebron kan dienen. De wetenschap kent haar belangrijkste doorbraken immers ook alleen doordat men buiten de gebaande paden durfde te treden.

Wij kijken verder. En we nemen je graag mee. Naar de digitale wereld van vandaag en morgen. Met jou veranderen we ieder vraagstuk in een impactvolle online strategie. Uitvoerbare ideeën om je online onmisbaar te maken. Want de kunst is niet alleen online te presenteren. Dat kan iedereen. De kunst is verder te kijken. En dat is onze expertise.