De kennis- en brancheorganisatie voor Laravel developers

Met goedkeuring van Taylor Otwell, bedenker van het Laravel Framework, heeft een zevental bedrijven het initiatief genomen om het gebruik van Laravel in Nederland verder te professionaliseren. In juni 2019 is daarom de Dutch Laravel Foundation opgericht.

Het doel van de stichting is tweeledig. Enerzijds mogen opdrachtgevers, die één van onze leden inschakelt voor het bouwen van een webapplicatie, ervan uitgaan dat ze met professionele Laravel developers in zee gaan. Dat is prettig werken! Anderzijds zorgt de stichting voor onderlinge kennisuitwisseling tussen de leden, om zo de kennis en kwaliteit van het Laravel framework in Nederland naar een nog hoger niveau te tillen.

Als stichting zijn we in Nederland tevens actief in het promoten van Laravel onder potentiële opdrachtgevers voor nieuwe webapplicaties.

Het bestuur

De Dutch Laravel Foundation wordt gerund door een enthousiast bestuur van vijf vrijwilligers die in de dagelijkse praktijk ook met Laravel werken

Robert Verboon

Ruud Schaaphuizen

Secretaris / Penningmeester

Michel van Velde

Community

Matthijs van Schendelen

Marketing & events

Robert Horsmans

Ledenwerving

Founding partners

De volgende bedrijven hebben in 2019 gezamenlijk gewerkt aan de oprichting van de Dutch Laravel Foundation.